#thewa sauna

dit is weer een opdracht geschreven voor #thewa.  hou je ook van schrijven doe dan ook mee met thewa iedere maand is er een ander onderwerp. kijk op ewanederland.nl voor meer.

Zijn handen geleden over mijn naakte lichaam alles verkennend en hij sloeg geen plekje over. We waren alleen in de sauna en op mijn gesmoorde gekreun van genot na was er niks te horen.

Toch maakte ik me zorgen. Wat als er nou iemand binnenkomt? Doe niet zo gek dat gebeurt heus niet. Geniet toch eens..

Met dat in mijn gedachten probeerde ik te genieten van zijn aanrakingen. Zijn nagels over mijn rug, en warme lippen in mijn nek.

Het vocht spijbelde al langs mijn benen en ook dat is hem niet opgemerkt gebleven.
Je geniet hiervan he sletje, het idee dat we betrapt kunnen worden door iemand .
Wijselijk zei ik maar niks want wat moest ik daar nou op zeggen?
Ben je, je tong kwijt meisje fluisterde hij in mijn oor.

Ik voelde zijn handen over mijn nek gaan en toen greep hij mijn haren vast en trok er even hard aan. Ga jij maar is even braaf op je knieën zitten als een braaf meisje.

Ik ging op mijn knieën zitten tussen zijn benen en toen ik op keek zag ik zijn gezwollen lid in volle glorie.

Je weet wat je doen staat zei hij met die irritante grijns die ik zo ontzettend haat. Mijn lippen geleden langzaam over zijn erectie. Een goedkeurende kreun verliet zijn lippen en hij pakte mij bij mijn haren vast om het tempo te bepalen.

ik begon ondertussen zijn ballen te masseren, zijn zwakke plek en dat viel te horen zijn ademhaling werd steeds sneller en ik voelde zijn pik pulseren.

Snel sta op ik deed wat hij vroeg , hij duwde me voorover en al snel voelde ik hem in mijn, een paar krachtige stoten en het was gebeurt en ik voelde zijn warme zaad in me.

Uitgeput gingen we tegen elkaar liggen. Dat is nog heter dan de sauna zelf zei hij.

We hoorde de deur open gaan een jongeman liep naar binnen, zo te zien hebben jullie het leuk gehad hij knipoogde even en nam plaats.

Of hij het nou gezien had of niet weet ik tot op de dag van vandaag nog niet maar wij hebben genoten.

Thewa

One comment

  1. EWA Nederland · november 2, 2015

    Grappig dat ze toch gesnapt waren 🙂

    Like

Geef een reactie

