het taboe (anaal bij de man)

Je houd ervan of je houd er niet van dat is vaak zo bij anaal/anale seks.

de meeste gruwelen al bij de gedachten en de anderen genieten er vol op van. zoals er al staat boven aan de blog. ga ik het hebben over een taboe, anale seks ik vaak een taboe al word het minder maar dat is vooral bij de vrouw.

bij de man (heteroseksuele) is het vaak een taboe om anale speeltjes te gebruiken of überhaupt al iets die richting op te brengen.

vaak is de reden omdat het een uitgang is geen ingang. maar als je zelf wel een vrouw anaal penetreert waarom zou je het dan ook niet kunnen ontvangen dat vraag ik me weleens af.

voor de man schijnt anale seks of een speeltje anaal inbrengen zelfs nog fijner te zijn dan voor de vrouw.

de laatste tijd merk ik dat er wel steeds meer mannen voor open staan. maar toch lijkt het wel een dingetje voor de heteroseksuele man ( sommige homo’s en biseksuele mannen ook trouwens maar dat hoor je minder)

anaal word vaak gezien als iets voor homo’s terwijl ik het los zie van een bepaalde geaardheid of ben ik dan zo dom en zijn bepaalde seksuele handelingen toch echt verbonden aan geaardheid?

Ik was zelf nog vrij jong toen ik begon met anale seks (ontvangen) en ik kreeg al snel de interesse om het ook is te geven de meeste mannen vinden het al onprettig als je de *banus streelt en anderen vinden het weer heerlijk.

Bij mijn bed partners merkte ik vaak dat ze niet open stonden voor anaal geven vaak nog niet eens en om het zelf te ontvangen? dat was niet bespreekbaar.

Maar waarom zou je als man aan anale speeltjes/ seks beginnen vragen sommige zich vast af.

wij vrouwen hebben vaginaal natuurlijk de G-spot maar mannen hebben die dus ook.

http://www.mensworld.be/grow/taboes/male-g-spot/pag…

als je deze link even leest zie je een stukje over de prostaat stimuleren ( de prostaat is de mannelijke g-spot zover ik begrepen heb )

natuurlijk is anaal/prostaat stimulatie niet voor iedere man weggelegd net als het ook niet voor iedere vrouw geld alleen ligt er bij de vrouwen een minder taboe op.

anale seks hoeft trouwens ook niet vies te zijn tegenwoordig heb je daar een anale douch voor die is bij de meeste seksshops wel te koop.

dus mannen doen jullie aan anale seks of speeltjes bij jezelf of krijg ( of geef jij jezelf ) weleens een prostaat massage? ik ben benieuwd!

(*banus = stukje tussen de ballen en de anus )

IMG_0435

2 comments

  1. Andrew (spekkoek ) · november 23, 2015

    Vind het zelf niet vervelend en ben 100% hetero heb verschillende speeltjes en denk dat veel mannen het wel lekker vinden maar er niet voor uit durven komen ivm de associatie naar het homo zijn maar vind dat klinkklare onzin dikke kus andrew

    Like

  2. Kevin · november 28, 2015

    Wat een interessant en herkenbaar artikel! Ik moet zeggen dat ik het eerst ook als een taboe zag, maar nu ik het eenmaal heb ervaren ben ik groot fan van anale stimulatie. Heb inmiddels al wat speeltje verzameld, waaronder anaal dildo’s en buttplugs.

    Ik ben 100% heteroseksuel, het is niet vreemd. Probeer het eens en ervaar voordat je een oordeel hebt.

    Like

Geef een reactie

