Het leed wat onze ‘Linkse medemens’ heet.

Sinds ik een beetje het nieuws, kranten en de politiek ben gaan volgen omdat ik het goed vind voor mijn ontwikkeling om te zien wat er speelt op de wereld. Ben ik mij steeds meer gaan ergeren aan de linkse medemens.

Vandaag las ik zoals iedere ochtend Trouw. Het begon met een stuk over ‘Links protest klinkt weer in de straten’ mensen met een Linkse politieke voorkeur zouden vaker protesteren.

Aanstaande vrijdag is er weer zo’n protest. Tijdens de inauguratie van Donald Trump. Maar ook een beetje tegen Geert Wilders. Die sommige mensen natuurlijk zien als de Nederlands Donald.

Proteseren oke, prima hoor maar het stuk wat ik daarna las  was voor mij zoals ik het graag zeg ‘OM ZEAU KOTSEN’ Ik doel dan op het stukje van Natascha van Weezel. Over ‘De end of the world party’

Want blijkbaar is het zo traumatische dat Trump heeft gewonnen dat je het ziet als het einde van de wereld. Ik raad iedereen aan morgen om half 9 naar Jensen kiest Amerika te kijken het gaat over waarom Trump gekozen is.

En voor de mensen die een einde van de wereld feestje gaan vieren wens ik jullie veel plezier met doemdenken want ja dat heeft veel mensen ver gebracht *kuch kuch*

https://www.veronicamagazine.nl/tv-gids/reportage/jensen-kiest-voor-amerika-waarom-trump-won?bcd_id=imi-gdm92928317

Geef een reactie

