Beste ‘Feministen’

Het blijft een doorn in het oog. ik sla mijn krant open en je leest weer wat over vrouwen met hun lelijke roze poezen hoedjes. Alle zogenaamde feministen willen hun statement gaan maken richting de uitlating van Trump richting vrouwen.

Eerlijk is eerlijk, zijn uitlating zijn niet netjes. Maar Donald’s pussy praat neem ik persoonlijk met een kilo zout. Hij is echt niet de enige man die zo praat, maar dit wordt uitvergroot omdat hij een belangrijk,rijk en invloedrijk man is.

Ooit had ik respect voor ‘De feminist’ tegenwoordig niet meer. Want zeuren of speelgoed foldertjes, het dragen van pussy hats en het traumatische vinden van zwanger zijn van een zoon. dat is feminisme anno 2017.

Ik wil de feministen ( mannen en vrouwen ) Het op de hart drukken om serieus eens te gaan kijken waar ze mij bezig zijn. Want dit is geen Feminisme meer maar een grap.

Groeten, van de vrouwelijke anti-feminist.

Ps; aanstaande zaterdag loop ik niet mee want ik heb toevallig wel wat te doen.

Geef een reactie

